Ser ljust ut!


Hej hopp! Det har varit en härlig helg, förutom att jag har blivit förkyld! Vi har varit på kalas och ätit massa gott, i lördags planterade jag lite goda grejer på altanen: Gräslök, dill, timjan, oregano, tomat, basilika mm.Det mesta var färdiga plantor hehe så redan igår till grillningen kunde vi njuta av färsk timjan på köttet! Älskar det! Nu fattas bara lite sommarblommor och ska nog även köpa en buske amerikanska blåbär att sätta i trädgården.Nicklas har ju byggt klar altanen på baksidan  nu så nu kan man även sitta därbak och det är jättemysigt, man sitter ju mot skogen så det blir lite mer avskilt!


2 månader kvar att jobba! Gött…det kommer att gå fort. Så fort juni månad är här kommer det att gå undan! Ser fram emot en härlig mammaledighet och sedan förhoppningsvis börjar ett nytt spännande liv efter det.Läser ju just nu företagsekonomi a och det går jättebra, ska läsa b i september. Jag kan säga att jag tror att jag har hittat mitt område. Är både roligt och intressant och är något jag vill jobba med i framtiden…får se vart allt detta bär mig! Men det känns bra att ha drömmar och mål att sträva efter…


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Malin!

Har läst och kikat in på din blogg ett tag nu. Gillar den :-) Vill bara säga grattis till bebben i magen och till din drömprins ;-)

Hade varit kul om man kunde få se lite mera bilder igen. Altan o garage mm som du har skrivit om...

Ha det jätte bra och njut av livet...

2012-05-14 @ 23:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0