Jag avlider


Jag har ju skrivit om tidigare att Max alltid vill in till oss på natten...i 3 nätter nu har vi försökt att "avvänja" honom genom att inte ta in honom när han vaknar och är ledsen utan försöker lugna honom bara, tända lampan osv...Det kan ta upp till 1 timme innan han somnar om! Och han kan dessutom vakna igen och gråta...Stackarn han är nog mörkrädd just nu...Iallafall så har det inte blivit en hel nattssömn på 3 nätter och inatt var värst. Det gick bättre pga av att han sov ända till halv 4 men efter det vaknade han....kl 5 tror jag att jag somnade om och halv 6 ringde klockan...Jag känner mig bakis och hur trött som helst! Jag hoppas verkligen att det blir bättre snart! Men en sak är säker: om det är såhär när Bebben kommer får Max och Nicklas ta sängen så får vi sova någon annanstans för jag kommer inte orka att hålla på med två...Max har alltid varit duktig på att lägga, somnar direkt och sover bra på natten så jag vet att detta går över...


Längtar tills denna dag är över. Då är jag ledig i 4 dagar! Imorgon blir det att umgås lite med vänner och Max dagisvänner, fredag bär det av till Ullared då jag ska shoppa något till Max som fyller 2 på söndag, har redan köpt en stor trädgårds-studsmatta men ska kolla på lite leksaker med som lego, bilar mm som han älskar just nu. Ska även titta på om de har billiga "tripp-trapp" stolar, har hört det...sen blir det något till hemmet som vanligt och lite Bebbe-start-grejer=) Sedan blir det ingen mer tripp dit förräns till hösten. Ja förutom detta jag ska göra så blir det full rulle lördag,söndag då vi ska ha kalas för vår älskade två-åring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0