Det gör ont!


Aj vad ont det gör i magen…Bebisen trycker sig verkligen utåt nu, vet inte om det är nerver i kläm men ont gör det! 2 månader kvar, det ska alltså bli värre? Härligt med dessa krämpor egentligen. Älskar att känna h*n i magen. Det känns som att så jag är nu var jag just innan Max föddes…så jag tror faktiskt att jag blir stooor.Jag har 7 veckor kvar på jobbet och 10 veckor kvar tills jag ska föda. Snacka om fort det går! Jag gissar på den 30 Juli...Ska bli underbart…



I går var jag på chokladprovning med jobbet. Vad spännande det var! Man fick höra historien om kakaon och fick en liten tallrik med speciella bitar riktig choklad, finchoklad. Vilka smaker! Det mesta var mörkare sort med olika smaker som jorden gett dom. Mitt i allt fick man smaka på en vanlig marabou..fyfaaan vad den smakade illa! Skitäckligt…vilket är bra för nu vill jag absolut inte ha den sortens skitchoklad. Efteråt åt vi på en nepalesisk resturang med supergod mat! Lite indiskaktigt men mycket godare! Fick in en massa små rätter som vi plockade av tillsammans. Var riktigt trevligt!



En "äkta" choklad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0