Bebis-koll


Imorse var jag hos barnmorskan och kollade till Bebben. Det är inte ofta man går nu alltså när det är andra gången. Ska dit om 4 veckor igen för det vanliga, mäta, väga, ta prover mm. Allt såg bra ut. Min vikt ligger på samma uppgång som sist men plus 1 kg, men jag vägde typ 1 kg mer vid start med så det är ju samma.Får inte väga mer än 72 kg vid bf för det gjorde jag sist men tänker väl att det kan bli 73-74 kg. Men ändå kanske det bara blir en uppgång på 12-13 kg så det är ju bra. Magen mätte vi för första gången och det har jag ju gruvat mig för som vanligt men den är lite större än sist. Med Max i samma vecka låg jag strax under mitten och nu låg jag på mitten så jag hoppas hålla mig där och få en 3 kg bebis i alla fall! Bm kollade även hur h*n låg då jag känner sånt tryck nedtill, och det var ju inte så konstigt för h*n ligger typ tvärsöver! Huvudet vid ena sidan av magen och rumpan neråt som trycker! Busbebis! Hoppas verkligen att h*n lägger sig rätt i slutet men det är väl inte riktigt dags ännu att fixera huvudet neråt…



Nu när jag kommit igång att skriva mer i bloggen så ska jag bli duktigare på att lägga ut bilder! Är lite lat med det…sitter oftast från jobbet och skriver men får ta det på kvällarna när jag är hemma! Så snart kommer det lite bilder!

Ha en bra dag!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0