7, 9 ,11 veckor


Ja något såhär långt är det kvar nu! 9 veckor till BF men sen minus/plus 2 veckor. Själv tror jag fortfarande att det blir den 30 Juli...
Magen växer tror jag och känner att bebisen växer, inte lika mycket plats att röra sig på. Hickandet har också kommit igång på allvar. Bra, h*n övar sin andning=) Tiden går så otäckt fort nu! Ändå känns det långt kvar...Ska se till att njuta av det lilla lugnet man har nu för sedan blir det nog inte så mycket lugn...!

Kan längta tills man är sig själv igen vad gäller sin kropp...är riktigt peppad på att köra stenhårt till vintern med kost och motion. Har tänkt att bli riktigt smal! Låter hemskt jag vet men jag ska se hur mycket man kan förändra sin kropp med kämparglöd så länge det är hälsosamt!

Sitter på jobbet och vill hem!! Ska storhandla efter jobbet som jag alltid gör på onsdagar! Kommer hem lite senare men skönt att få det gjort innan helgen. Denna helgen har vi inte planerat nåt vilket är sååå skönt, de senaste typ 5 helgerna har det varit fullspäckat...! Ska nog tvätta lite bebiskläder, laga god mat och gosa med Max och min man såklart...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0