V.34

 
Jaha då var man i V.34 nu då...4,6 eller 8 veckor kvar! Hoppas på 6 veckor...Ska bli så mysigt att snuffsa på en bebis, så mysigt att stryka sitt ansikte mot bebisens lena hud och känna fjunet på huvudet=) Tycker fortfarande det känns lika mysigt med min två-åring!
 
 
Idag är det äntligen dags för frissan! Hoppas jag blir nöjd nu efter 9 månader med sk "hårproblem"....
Sen så har ju jag skrivit 100 gånger att jag ska lägag upp bilder osv. Men jag gör det aldrig! Samma sak med min pappa, jag har sagt i 1 månad nu att jag ska mejla över bröllopskorten från Thailand men har inte gjort det än fast det tar typ 2 minuter. Varför gör jag inte detta nu då?? Jo såhär ser min tid ute efter jobbet: hem/hämta Max, äta middag/laga mat, varva ner/städa/annat att fixa, natta Max/plugga och kl 21.00 ca så kan jag slå mig ner i soffan och det sista jag vill då är att slå på datorn och greja med sånt där...Om 1 vecka är kursen slut och jag ska skriva slutprovet så då kommer jag ha mer tid för det där. Då ska jag lägga upp en del bilder...kanske på magen, Max, Thailand, frissan, vårt fina nymålade hus mm...
 
Ha det gött hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0