Mål 2 av 3 avklarat

 
Så då var andra målet nått. Är klar med första ekonomikursen och fick MVG på kursen! Känns jvligt gött, vill ju gärna ha högt poäng i ekonomikurserna eftersom det är inom det ämnet jag vill läsa sen. Ska ju plugga till redovisningsekonom i framtiden. I september börjar jag med den sista ekonomikursen som jag hoppas klara med tanke på att man som sagt kommer att vara tvåbarnsmamma=) Men hoppas ha kvällarna fria till detta.
 
 
Hoppas ni hade en trevlig midsommar. Det hade vi, trots regn hela kvällen. Dagen efter hade Max feber och jag har varit hemma till igår. Vet inte riktigt varför han var sjuk, han har inte varit förkyld eller något men jag hoppas han håller sig frisk nu. Eventuellt har han för stora körtlar/pollyper i näsan vilket kan vara orsak till att han varit sjuk mycket det senaste. Han andas nämligen mycket genom munnen med. Jag var likadan när jag var liten. Vi ska hålla koll på detta nu och blir det inte bättre blir det nog operation till hösten=( Men det är ju supervanligt, jag har själv opererat bort polyperna så det är lugnt. Men klart det gör ont i hjärtat om han ska opereras...
 
 
Nu är det 1 månad kvar tills bebis kommer...blir allt mer spännande och nervöst...Hoppas på en grym och effektiv förlossning och att jag klarar smärtan utan bedövning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0