Freeeedag


Äntligen fredag! Men veckan har verkligen gått fort! Nu jobbar jag 4 veckor till sen hem igen...Ska bli härligt men klart jag kommer att sakna min lön=(

Längtar verkligen till nästa vecka. På onsdag ska jag äntligen till frissan!! Har väntat och väntat, var där senast i mars och har hållt på mig sen dess. Jag ska ta ut den lilla hårförlängning jag har kvar och jag tror att håret har växt upp till lagom längd nu för att kunna få en fin frisyr. Den blir kort men inte så misslyckat fult kort som sist när jag gick till fel frissa som förstörde mitt hår!! Sen blir det blonda fina slingor på det! Nästa gång jag går till frissan blir i slutet av september och då får bebben följa med=)


En sån här frissa hade jag tänkt mig men kanske liite längre hår...hoppas det går=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0