Älskade son


Sitter ofta på jobbet om dagarna och saknar Max. Vill leka, krama och pussa honom! Han har blivit så stor så snabbt min lilla 2-åring. Men fortfarande är han min bebis=) Han är inne i en väldigt go och rolig ålder nu, han pratar alltmer, han kan vara ute i trädgården och leka fritt utan att man måste kolla så han inte slår sig mm. Visst måste man hålla koll men inet som förra sommaren. Han åker i räserfart med sin bobbycar och trehjuling som han älskar, leker i sandlådan, hoppas studsmatta och leker med alla sina trädgårdsredksap han har fått. Härligt att bara släppa ut honom i trädgården där han kan göra vad han vill! Och vad han älskar sin pappa och ska härma allt han gör ute vad gäller trädgårdsjobb och snickeri=) Däremot är trotsen på hög nivå! Det eviga testandet osv...men men vad ska man göra...? Vad vore mitt liv utan småbarn och trots just nu haha...



Igår kom jag på en sak, min mage har krympt! Den är inte alls så stor som innan! Vad hände? Bebisen kan väl inte krympa i magen!? Många säger att den har sjunkt ner för den är ganska tjock där nere men smal upptill..magen ser ut som sist nu tycker jag..pluttig! Ska till Bm den 11 juni och då får vi väl se vad måttet säger! Idag är det 1 juni! Äntligen sommarmånad!!!! Alltså endast 2 månader kvar till Bf...jisses...Detta ska fixas innan:



- Ny säng till Max
- Fixa Bebbens garderod
- Tvätta Bebiskläder
- Köpa små tillbehör som kräkhanddukar, BB-kläder mm...Tur att man redan har det mesta!
- Huset ska målas om, Nicklas har målat två sidor. Huset ska bli vitt med samma knutar som innan, beigebrun ljusa

Hm..inte så mycket som sist då vagn och gerjer skulle köpas in!



Lite bilder på Max och hans vänner:




En härlig sommardag hemma hos oss




Hans komis Gry ville kramas men Max ville inte!! (studsmattan=en bra 2-års present)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0