7 , 5 , 9 veckor


Idag är det iallafall 7 hela veckor kvar till BF, det är inte långt kvar alltså. 1,5 månad kvar! Det är det enda jag tänker på just nu...födseln och allt men det är väl kropp och hjärna som förbereder sig fysiskt och psykiskt.


I helgen fick Max en ny säng, alltså bort med spjälsängen. Åh det blev såå fint i hans rum=) Han var lite skeptisk först men nu verkar han gilla den. Han har förändrats när det gäller att somna på kvällarna. Innan la vi han bara i spjälsängen, läsa en saga innan och sedan var det bra. Han kunde ligga själv och somna. Nu vill han att man ska ligga brevid, läsa lääänge och stanna tills han somnat. Som jag skrev innan, går man och han inte vill det kan han gå ut ur sängen nu till skillnad från innan. Ibland kan det ta upp till 1 timma vid läggning och jag som ska plugga på kvällarna är inte jättglad över det, om inte N nattar då, han har fått ta över många gånger. Får se hur det blir med detta=)


Förutom säng till Max som endast var tanken hade ju skattepengarna kommit in på kontot såg jag när vi var på väg till Ikea...mm självklart unnande vi oss lite extra då! Utemöbler i form av 2 stolar + dynor och ett litet bord, dessa var tanken att ha på baksidan av altanen men det fick stå på framsidan för det såg så mysigt ut och därkan man sitta vid solnedgången=) Vi köpte även tillbehör till Max och Bebbens gaderod så nu har Bebben en egen gaderob med förvaring och kläderna ligger redo=) Jag monterade ihop allt själv vilket jag brukar lämna över till Nicklas men han skulle passa på att måla klart huset medan vädret höll i sig. Guuud vad min stackars svank värkte efter det och jag kunde inte gå upprätt på kvällen. Men nu är det bra igen!




Jag ska lägga ut lite bilder på allt senare!

Ha det gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0