6, 8, 10 veckor...


Antal veckor kvar..vad blir vad..? Spännande…I helgen tvättade jag Bebbe-kläder=). De där första kläderna som h*n kan ha i st 50/56 samt tunnna små mössor mm. Dom är såå små! Max sa bebis till kläderna och jag förklarade att det är bebisens kläder och Max sa: jaaa. Men i morse när han pekade på kläderna igen och sa: bebis och jag sa att det är bebisens kläder sa han: Näää Max..

NU har jag börjat att han ska klappa magen/bebis också det tycker han är kul. Ska försöka göra sånt lite mer och förklara att vi ska få en bebis…Är allt lite nervös hur det ska gå med allt…att ha 2 små haha. Men det ska väl gå bra och man kommer in i den vardagen med=) Tänk de med 10 barn…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0