Dagen D

Idag är dagen inne. Vår bebbe beräknas komma idag! Har jag känningar? Ja, det har jag med molande värk i rygg och nedre magen men jag vet inte detta kan ju hålla i sig i ett par dagar. Vi har nu hela familjen haft semester i 4 veckor tillsammans och det har varit den mest underbara sommarsemestern någonsin! VI har hittat på massor av roliga saker, träffat vänner och bara myst! Förra sommaren var det så mycket att göra hemma som garagebygg mm men i år jobbade Nicklas som en dåre innan semestern så allt viktigt är nu klart. Jag kommer aldrig att glömma denna sommaren! Helt underbar, visst har det regnat men vi har haft många fina dagar hemma med. Då har vi solat och badat på altanen,vi har fått fin solbränna med hehe så vi klarar oss allt! Tänkte bjuda på lite bilder från i sommar och även ett första och sista gravidkort på min mage=) Ha en fin dag så ser vi när bebis kommer...
 
 
Bröllopsfest med våra närmaste 14 Juli
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Härliga sommar
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Graviiiiid
 
 
Idag V.40
 
 
 
Ha en fortsatt bra dag alla...!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0