Resturangsugen

Kl 11 på morgonen sitter jag och drömmer mig bort. Jag drömmer om en stor fet grillad medium oxfile eller liknande med friterad potatis, massa olika dipsåser, sallad och en god efterätt. Mums! Var så längesen man var ute och åt! Jag vill till Texas Longhorn. Dit ska vi nästa gång vi ska ut och äta. Har aldrig ätit där men tydligen ska det ju vara rikigt gött. Amerikanskt och flötigt! Kollade in efterätten. De hade Oreo-paj! Låter spännande hehe! Ett resturangbesök där för tyå slutar la på 800 kr. Det är det värt det! Men man får ju prioritera vad man vill lägga pengarna på! Nicklas var ju sjuk hela förra veckan, det betyder ju två inkomster på 80% så det blir ju mindre pengar nu plus alla födelsedagar som kommer! På torsdag ska jag äntligen till frissan med!! Då ska jag bli av med löshåret vilket känns skönt. Vill ha mitt vanliga hår bara, känns fräschare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0