Tjihooo!

Max kom in på sitt förstahandsval på dagis! Känns väldigt skönt nu kan jag säga! Det roliga är att hans bebbe-kompisar kom in på samma avdelning! Jätteroligt för de små men också för oss vuxna. 10 augusti är det inskolning och Nicklas ska göra den. Jag funderar på att vara ledig en dag för att kolla läget. Åh när blev min lilla pojk så stor?! Max är inne i en väldigt behaglig period nu, en riktig solstråle-period. Han är så himla glad! Ett stort leende hela tiden och skrattar och busar. Han har börjat "digga" till musik och gör det även när han är glad. Det ser ut som han headbangar haha. Går gör han inte än, han övar på balansen fortfarande och vågar inte riktigt än.
Idag ska mamma komma hit medan jag åker och kollar på vårjacka. Får se vad det blir. Fan Emma vad billig mössan var på Haga då! Anna: Jag köpte den på torget i Kungsbacka. Hoppas på att fynda något mer idag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0